Perşembe, Şubat 9

fambo

gözlüklü kazaklı adamlar mı sever hep?
hep uzaktan düşündüğünümü
biz neyimizi seçebiliyoruz ki,
kader bize söz hakkı verdi mi?

yumuşak sakallı adamlarmı iyidir hep
yanağını incitmez adamlar mı sever kızları
beni överdi hep annem herkese karşı,
bu sana karşıymış, ucu kulağına değdi mi?

erkek bekarken biraz çapkın olabilir mi?
hep o'mu kaybetmeli hakiki sevgiyi, sevgilisini
tatlı yermisin sorusunu soran adamlarmı sever hep
bir kahvenin acı telvesi seninle tatlı olurdu bilesin.

pis kokan adamlar mı hanımcık kızları değiştirir
sende öğretmen suratıda yok gerçi
sen hiç özlememişsin besbelli,
hesabı ödeme, ben çekip giderim ..

4 yorum:

  1. Forum tarzında blog yapmişsin, Bence bloga yakışır bir tarzda tema seç, yinede senin keyfine kalmış :) ben sadece bir tavsiyede bulunmak istedim...
    Bloguma beklerim
    Film Eleştirileri

    YanıtlaSil
  2. ya bu benim deneme amaclı kullandığım blog asıl sitem www.trantoloji.blogspot.com bende seni beklerim :)

    YanıtlaSil