Cuma, Şubat 3

asdfdsfdsfdss


Annem iyi çocuk olmamı isterdi
Babamsa adam olmamı,
kardeşim hep bir örnek aradı kendine kendinden büyük
Dayım, kalktı silah tutmayı öğretti!
Amcalarım insan dolandırmayı,
Hala ve Teyzelerim gösterdi bana aldatmayı
Yan komşuların iniltisine karıştı uykusuzluğum
Biri zevkten inlesin, biri hastalığın kıvranışından.
Arkadaşım sigara verdi,
Can dostum dediğim adam bir saat geç kalacağı bir yere
Ömür boyu geç kaldı ve beni yarı yolda bıraktı.
Öğretmenlerim hep iyi bir idareci olacağımı söyledi
Engelli vatandaşlar kollarına girip yardımcı olmamı diledi
Sanatçılar hep bize destek ol dedi
Her şair, kendi şiirine hayatımı vermemi istedi,
Her kadın, bacı gibi yanaşmama rağmen beni kullandı
Ağabeylerim dedi ki, kaç git buralardan!
Para dedi ki, sana ben lazımım!
Elimin tersi ile ittim, bana kırılmış olmalı
Patronlar çok dürüstsün ve git dedi
Rektörler burs veremeyiz,
Komutanlarım sen ölmelisin dedi!
Esnaf beni sevse dahi kâr beklentisinden dolayı hep istismar etti!
Siyasetçilerim hep benden istedi,
Küçük kızlar şeker dedi, ben erkeklere taştan oyunlar öğrettim
Televizyon bana montaj dedi,
Medya bana anarşist dedi,
Yaşlı dedeler bana kadın düşmanı dedi,
İmam efendiler beni aforoz etmeyle tehdit etti
Otobüsçüler camlara çok hüzünlü bakmamdan şikayetçilerdi
Simitçiler beni severdi,
Susam kırıntıladığım serçeler ise tüner ve o'nu yerdi .
Peygamber benim vasıtamla inan dedi,
Büyücüler, sende büyü var dedi
Bankacılar biz dostuz kucağımızda uyuturuz dedi.
Mezarlıklar efsunlandı, toprak bana karşı cilaladı kendini
Kalem yaz derdi, kağıt tüketme
Moral bozucu sebeblerim huzura küfür ederdi
Hiç uğrak olmayan mor sokaklar bana kükredi!
yaz geldi, kışı sevdim
sararmış yapraklar ve donuk parklar bana uyu dedi!
Memurlar sıradaki dik duruşumu beğenmedi,
Tüm şehitler - bizede ver, dedi!
Şehirler ağladı, kalbim tutun dedi!
Ağlarken gözyaşım n'apıyorsun dedi,
Bişe yapmıyordum!
Ekmeğim dedim,
Suya banarım kuru kuru derken ;
içimden bir ses, dayan dedi!
Allah dedi ;
Bi'çare garibe dedi..

Fambo - Makberimden sancılar

1 yorum: